Nuffnang

Friday, April 18, 2014

akhirnya aku ada bloglist kat sini, phew

bukan sombong. maap la kengkawan. seru tu asek tak jadik je. perasaan tuh ada. seru je blom smpai. hiks.

pasal selama ni aku aktif 2 blog (3 kot rasanya), blog rusuk, blog jodoh, blog dapogas.

haaa mampu? 3 in one.

padahal ceritanya lebih kurang sama. ntah apsal dulu nak pisahkan rusuk ngan jodoh ntah, lama2 dibiarkan, terus laa jadi berpisah juga akhirnya. haihh... dah sekarang kejung otak nk fikir pasal isi.

alangkan satu blog nak jaga pon penat, let alone dua kemudian 3, masak gua, masakkkk~

akhir kalam, majulah 12345 blog yg ada bawah aku sekarang ni demi tak tahu la untuk bagi siapa yg nak baca.

ya rabbi.

tamak halobanya kau ni alis... padan muka!

:/

6 comments:

t.a.t.a said...

Yay. Tahniah alis!

||alis|| said...

TT______TT

selepas lebih 4-5tahun?

aku rasa gagal sangat sekarang cikta.

I lebiu semua readers. maapkan aku. sobs.

MrsHaris said...

Haha..hebat ko dik. Hakak ada 1 blog pn selalu xmenyempat.. :')

Petak Bunga said...

Rasa pernh dgr blog rusuk2 ni.
Kekawan tata

||alis|| said...

mrsHaris

ni nama terlajak blog kenot gostan balik, hahaha

||alis|| said...

petak bunga

ha yela, geng2 cikta jugak, hihi