Nuffnang

Sunday, June 14, 2009

si gadis berkain batik....


aidilfitri lamaaaaaaa dahulu...

(sila perhatikan berapa banyak huruf 'a'..yang tak patut ada dlm huruf lama itu)

kawan2 buat re-union kat rumahku
ku pon masak dan jamu budak budak nih;
so, lepas subuh ada jer kat dapur;

.

tak sempat laa nak tukar baju kurung;baju kebarung kain sarung segala...baju kebaya what ever baju raya la kan...terus laa snap pic...


seorang lagi kawanku; bekas teman seUni; lelaki; duduk di madinah..jauh....minta mahu lihat pic kawan2... ku bagi laa tengok... kang kata ku kedekut..kan?

dia pon belek satu satu.....tetibe....

.

.

.

dia "kau pakai kain batik eh masa tuh?"

aku "ha'ar.. apsal?"

dia "takde apa laa, seksi"

...ku....?

hanya "%^$#^$&^*&**%..." dlm hati.

isk! malu! (-_-")

...apakah? kain batik?

.....................seksi?

huhuu.. saya mangsa kejadian (baca: keadaan)!..

.

.

:taubat:

pasnih takkan bagi org lelaki luar rumah..

..tgk ku pakai kain batik!

kalau "orang rumah"ku tengok;

itu tak pe la kan?

;)

.

.

.

try taip "gadis berkain batik" nak buat tepek..

adeh... sekali kuar "gadis berkain batik" SAHAJA!!!

so aku amek pic kain batik jer la eh.. crdt here

.

.

.

6 comments:

ijad said...

bersastera orangnya,,

||alis|| said...

ijad: tidak2... saya tak pandai ;)

et said...

ahahaa...
teringat dolu2 kat asrama pown pki kain batik je g surau..
sungguh x senunuh..huk3..
dolu2 laa..skunk skill bkain batik da ilang, hahahaa~

||alis|| said...

et: tuh la.. ada la kawan2 lelaki ckp, kain batik dan wanita nih cam semacam jer tarikan dia..ngeee.. gerun pon ada bile dengar ;)

:. aYu .: said...

kak alis..nnti akak dah jmpe fahri dan menikah..akak pakai la kain batik hari2..dpt pahala kn sexi utk suami..ehehe

||alis|| said...

ayu sayang.. amboi.. dia soh akak berkain batik depan suami ya.. va va va.. segan la akak tetibe *wink2*