Nuffnang

Tuesday, December 22, 2009

Cahaya Penawar, dia datang tepat pada masanya.

sabar..
betapa sabar itu perlukan seluruh kekuatan jiwa kita.
....aku masih lagi sabar.
sebab difikirkan, buat apa mahu tergesa2?
jodoh nih kan bukan ketahuan kita?

kini aku lebih bahagia. Nur Syifa' Karmila.
Cahaya Penawar, usia 6 bulan.
tepat pada masanya.
sudah kenal siapa aku..
sejak dia 3 bulan dalam kandungan.
dialah belahan jiwa aku kini.
bukan siapa2 yang lain.

rajuk? tidak laa.. aku ok.
kisah asri?
kami masih lagi jalani hidup, seperti biasa.

dia tak bersungguh, aku pulak tidak mahu bertangguh.
maka hasilnya, sama2 mengeluh, haha!

ah! malas mahu fikir fahri lagi. buat masa ini.
biar ia berlalu pergi.
kalau ada, ada laa dia.
jika tidak, bisa aja kita berjumpa di syurga,
kan fahri?


:)

2 comments:

lieza said...

awak seperti saya..kalu tak dak jodoh lebih baik jumpa di syurga kan..hehehe

||alis|| said...

:)

tapi meh kiter saling pesan.. dont give up! chayok2! hehehee...