Nuffnang

Monday, April 11, 2016

2012


aku tak tahu kenapa aku bagitahu kamu

aku jenis advance mungkin.

nak tahu sejak bila aku simpan gambar ni?

2012.

yes, 2012.

bila nampak, terus rasa nak kawen.

rasa macm fairy bebenau. padahal gambar je.

bila rasa down, pandang lagi gambar ni.

aku bukan jenis beria, aku cuma berani dalam hati.

so berangan tak salah.

kumpul gambar2 mcm ni tak salah.

janji ko berangan dalam doa dan usaha.

chayok!

p/s: yer, sebab berangan tu tak salah, aku berani laa simpan gambar model baju pengantin size zero ni, kah!

4 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

SALAM LIS,

VERANGAN TAK SALAH..SEMOGA IMPIAN JADI NYATA...

errr..hebatlah taste alis...:)

||alis|| said...

Salam kak :)

taste zaman 2012. skrg dah makin lesser and lesser.bila usia meningkat, rasa beria tu makin merendah ;)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Salam Alis

Mana tau... leh bergaya nanti kan :)

||alis|| said...

salam kak iina
haha rajin akak komen 2 blog sekali :D

tak kot, gambar ni cuma angan2 ;)