Nuffnang

Monday, March 3, 2014

percaya tak?

saya biarkan lapangan entry ni kosong dengan pandangan yang kosong dan saya dok termenung fikirkan n3 apa yang sesuai. selama 30min. tak gerak2. tipulah kan kalau tak bergerak, dan mata tak berkelip.


macam mana laa nak buatkan kepala nih keluar banyak idea eh? bila tengok blog2 kawan, semua kemain heybart lagi menulis. baca pon best. tak jemu. ada gak ilmu.


kecuali ada satu blogger ni. lagi pergh dia punya heyybartttt!


dia taip "." sahaja dalam satu entry, 2tahun lepas.

dan komen dia dapat?

 cecah 30komen!

ley ho yeay la kaktas! #tetibe
---------------------------------------------------------------------------



17may 2014, penantian. masih? tak tau. tak nak amek tau.

8 comments:

marinahunny said...

Giler hebat hahaha

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

wah tarikh apa tuh alis.. semoga yang baik2 sahaja nanti ye InsyAllah

t.a.t.a said...

macam komen teh ais di facebook tu la. bak kata Harith sampai 58 comments.

kah kah kah

||alis|| said...

kakna

kalau aku yg bubuh titik je, bukan komen je aku dapat, silap2 sumpahan terus, haha!

||alis|| said...

kak iina

tarikh sy letak (sebahagian) gambo fahri. wahahaha!

||alis|| said...

cikta

kadang benda simple orang lebih hargai. sebab dunia dah terlalu sesak. haha jauh perginya aku ni..

Uncle Lee said...

Hello Alis, how you doin'? Just dropped by to say hello.
Wishing you the very best wishes, simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

||alis|| said...

hi lee

good day :)

how are u? thanks for still having me. kinda lama tak singgah pondok u. deeply sorry :(