Nuffnang

Friday, January 3, 2014

tersedak terus

malam tadi, p knuri rumah makcik. alaaa, beberapa langkah je.. tak smpai 30 tapak kalau lalu dari dapur, heh.


umum ramai yang tahu, aku ni jenis suka bergurau, menurun dari perangai makji. jenis gurau makanan harian. tapi gurau yg ada had la.

dah makan2.. borak2, balik laa kan.. nak tunggu apa, nk ngemas pon dia guna catering. bila nk salam tuan rumah, time aku terkena plak que sket, sbb dh 9.30mlm. esok nak skola keje.

sebelum aku, ada sorang akak ni, dia salam, sambil berbasi2... "kak, balik dlu yer, orang rumah dah panggil balik niha..."

makcik senyum and angguk2.

sampai turn aku plak.. apa ayat basi2 aku eh...

.

.

.

.

.

.

"er.. makcik, kiter pon nk balik dlu eh, orang rumah kiter dh panggil balik jugak.. hihihii.."



sumpah, anak jiran yg sedang elok duduk belakang makcik aku, tersedak terus air teh o suam yg dia tengah minum!



well, takyah ah tersedak dik.. amin kan je. ahahahaha~


.

12 comments:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

hahahaha... ko tak tolong bagi dia tisu ke sis.. hehehe

opocot :)

||alis|| said...

kak iina

secara spontannya aku terus tepuk2 manja belakang badan dia, lol!

UmmuAidan-Arissa said...

amin....:)

||alis|| said...

ummu aidan dan arissa

hihi.. amin jugak.. tq kak :)

t.a.t.a said...

Wah wah wah.. dan bunga² dalam taman dalam hati pun turut berkembang.


aminnnnn...

tasekM said...

kah2.

ko mmg rock!


.

||alis|| said...

bukan takat bunga di taman, kupu2 dlm perut skali bebeh. lolll..!

||alis|| said...

rock kapak je skrg kak tas.

rock lain gua x layan. haha

marinahunny said...

haahaha elok biar tersedak semua hahaha

||alis|| said...

kan kakna.. memula terkejut last2 sume gelak. haha!

CAHAYA MATA said...

banyak makna "orang rumah" tuu... yang nampak ke yang tak nampak...?

aiiissyyyhhh...!!

hehehehe... sib baik teh o je... :-p

||alis|| said...

ain

kalau kopi susu pon apa salahnya! haha :D