Nuffnang

Tuesday, October 25, 2011

mahukah kamu mengahwini "kamu"?

aku pernah ditanya soalan ini.

dan hujung2 aku termenung sebelum aku buat keputusan, TIDAK.

sebab kalau aku kawin dengan 'aku', aku rasa aku akan banyak masalah belakang hari.

yer la, aku banyak kelemahan yang sampai sekarang aku masih cuba nak perbaiki.

hela nafas.

betol la kan, bila Tuhan tuh cakap kita dan pasangan akan saling melengkapi.

kita a, dia mesti laa b.
kita angin, dia mesti tanah.

kalau dua-dua A tak mahu mengalah.. alamatnya bergoyang jugak rumahtangga sebab masing2 taknak mengalah.

kalau dua dua api, siapa pulak nak jadik air untuk sejukkan bahang pertengkaran?

syukur setakat ini, Tuhan :)

2 comments:

AinNur Haris said...

(^__^)

senyuman utk cik alis..

@}--

rose merah utk cik alis..




p/s : saya doakan yg terbaik utk kamu.... :)

||alis|| said...

hey, thanks! saya suka laa profile pic kamu :)