Nuffnang

Wednesday, March 3, 2010

kau yang tak mahu..

sudah 5 hari sejak pertemuan berpisah rasa antara aku dan kamu. semalam sebagai masih hormati kamu sebagai seorang kawan, aku menitipkan nota kecil "saya tetap kawan kamu, sampai bila bila.."

tapi hingga kini kamu diam.

hmm....
tak mengapa kalau kamu tak mahu..
tak mengapa kalau kamu tak lalu...

bohong kalau aku tak sedih
sebab dari dulu hingga kini hanya

aku
aku
aku

dimana kamu?


Sorrow Looks Back,
Worry Looks Around,
Faith Looks Up.

it is somehow, true indeed :)


.

11 comments:

ber_u_wang said...

menyintai tak bermakna memiliki.. kekadang kita amat menyintai dia tapi dia tak menyintai kita

Mieza vs Rory said...

aahh btul tuh..huhuhu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku kat sini tak kemana mana

||alis|| said...

beruwang: yup, cudnt agree more.. :)

mieza: betul kan? :(

brutalsolo: uiks? hahaha~

aYu said...

ber_u_wang said...

menyintai tak bermakna memiliki.. kekadang kita amat menyintai dia tapi dia tak menyintai kita

sy setuju..
akak bawa bersabar ye..
Allah tahu yg terbaik buat hambanya..
teringat cerita ketika cinta bertasbih..hehe

||alis|| said...

ayu: yer sayang... kak alis pon setuju jugak :)... nih dah start pegang streng ke blum? :)

IRIS said...

Tak pe...ada lagi yangg lebih layak untuk mengisi hati. Percayalah.

||alis|| said...

IRIS: akan ku tungguuuuuuu.. detik tiba saat ituuuuu... *nyanyi2 lagu candy :P

aYu said...

lum pegang pun kak..
minggu ni baru nak gi teori..
3 jam tu..
ehehe..
kekangan masa la..
seram pulak nak drive..
xpernah..

alang said...

erk, well apapun jgn berhenti utk berusaha. insyaAllah ada sinar disebalik mendung, ada pelangi selepas hujan. ;)

||alis|| said...

ayu: semua akan mengalami :)

alang: insyaAllah, amin. thanks lang :)