Nuffnang

Sunday, June 21, 2009

aku kan terus pergi........

lagu dari liya af4..

sorry, aku tak minat segala AF. tapi aku tak tolak lagu yg bagus vokalnya.

ini salah satu ;)

Sakitnya hati ini bila ditinggalkan saja,
apakah yang ku beri tiada erti cinta,
buat apa ku disini,
mengharap yang takkan kembali,
sia-sia pengorbananku,
cukup kau menyalahkanku.

Aku kan terus pergi,
tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi, tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.

Mulanya diri ini mampu saja tuk bersabar,
Akhirnya semua punah, ku tak bisa tegar,
Bagai mengejar pelangi,
makin ku dekat kau jauhi,
Aku punya harga diri,
Cukup berakhir disini.

Aku kan terus pergi, tanpa ragu, ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi, tinggalkanmu, Ku pasti takkan kembali.
O...O...O...O...Hey yea..ooo..

buat apa ku disini,
mengharap yang takkan kembali,
sia-sia pengorbananku,
cukup kau menyalahkanku.
Aku kan terus pergi, tanpa ragu,
ku hapus segala kenangan,

Aku kan terus pergi, tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali....
Aku kan terus pergi, tanpa ragu, ku hapus segala kenangan,
Aku kan terus pergi, tinggalkanmu,
Ku pasti takkan kembali.

Bagai mengejar pelangi, makin ku dekat kau jauhi,
Aku punya harga diri, Cukup berakhir disini...

.

jujur; waktu aku terasa amat berduka dengan perkahwinan reza;
aku dengar lagu ini saja....

ya.. selain solat n menangis...

itu dulu laa... sekarang dah ok ;)



.

8 comments:

Jard The Great said...

hehe.. stp org ade kisah cinta teragung diorg... except me...

Anonymous said...

bikin suspen je tajuk entri nie...
naz baca sebuah novel itu...dalam nya tertulis...
"...dia tidak indah di mata mu...dia tidak menggetarkan batin mu... tetapi dia ada di hati kecilmu..."

biarkan reza berada di tempat yg paling jauh di hati.. di ruang yg paling sempit.. dan luaskan ruang yg lain utk pekara yg lebih membahagiakn alis....

||alis|| said...

bismillah..

adeh, tersilap date publish la kengkawan. patutnya 21jun, terjadik 12jun plak.. ;)

jard: huh? takde pengalaman bercinta? sama laa... maybe setakat meminati, jard pasti ada kan.. ;)

nazz: amin. itulah, buat apa mahu ditangisi dia yg dah ber-permaisuri, kan? (huhu... dimanalah kamu wahai nazz? hilang teruskah?)

adibah said...

salam singgah..

kadang2 bila mantan kekasih dah jadi milik orang.. tak semena2 kita dan dia boleh jadi kawan baik.

DaliaLiyana said...

alhamdulillah u dah ok...just remmeber this..there is a hikmah behind it...dan kalau nak cool...u deserve for sum1 better..winks!

||alis|| said...

bismillah...

kakdib: salam kak dib ;). huh? saya n dia jadik kawan baik? oh.. saya n dia WERE kawan baik, 2thn, lepas itu 6bulan b4 dia kawen, kami terus off ;S

dalialiyana: salam. makaseh awak ;). syukur atas nikmat blogger yg prihatin cam awak nih.. mmg tgh tggu s1 better la nih, hikhiks!

Ayu Zan said...

menunggu kak alis bertemu seseorg yg lebih baik dari reza... hihi

||alis|| said...

bismillah..

ayu sayang; akak jugak menunggu 'fahri' kamu.. sila jgn ngelak, hihiks~