Nuffnang

Wednesday, May 20, 2009

aduhh.. parah..parah...parah...

semalam ku terima sebuah kad walimah seorang teman sekolah.

di dalam kad; tertera tulisan beliau;

kepada Alis & PASANGAN.

huawaa!!!!!
tertekan daku bila membacanya :/

pasangan?
dimanalah fahri aku ini...
haih.
*mengeluh itu tidak baik*

oke, semangat kembali naik!
hmm.....
.
.
.
.
.
.
.
.

ada tak web yg sediakan perkhidmatan sewa seorang lelaki buat peneman kenduri kawen.
aku nak sewa, tak lama.. dalam 2jam, jadik la..

kawanku, juga masih bujang, seusia dengan ku; berSMS; katanya;
weh, aku dah cariklah.. masalahnyer lelaki melayu tak ada, yang ada non malay! haha!

poyo si pensyarah IPTA subjek fizik; kenapa laa kau tak jadi pensyarah subjek sastera atau ilmu hisab? buat malu kaum la ko nih, cett, hahaha!

oke, aku bergurau saja.

baiklah cett; 6june ini kita berpasangan sesama kita jer la yer ;P
kiter pakai kaler pepel sesama eh?
.
.
.

4 comments:

:. aYu .: said...

kawan akak tu boboy ke gigirl?

||alis|| said...

ayu: kawan kiter boboy, tapi bakal wife dia tuh budak kelas sebelah kami. oh, mmg, teman ku ramai yg kawen sesama budak sekolah. RAMAI GILER OKE. aku tak tipu.

:. aYu .: said...

hehe..akak..amik award kat blog ayu ek...

||alis|| said...

ayu: uhuks! makaseh.. makaseh.. :)