Nuffnang

Wednesday, July 8, 2015

mr 8 ajak jumpa. tapi aku elak elak.

"..kalau dulu bolehlah you elak, sebab jarak kita terlllu besar. naik kapal terbang pon 13jam baru sampai, jetlag je dekat 4-5hari. ni jarak kita by driving tak smpai sejam pon, masih nak elak?"

tudia. mamat not-so-longer-8hours berleter.

"bukan x mau jumpa. timing x tepat. bulan puasa kot. takkan nk jumpa 1 to 1. kawan2 u pon x jadik join u kan? whats the point?" -alis, bukan mengelak mode-

"ok then. tunggu i after raya. we meet up. i have to fly back to negara xxx to bring my parents for ramadhan umrah. after am done, i need to see u.."

aku x rasa apa pon kalau kami jadik utk jumpa. sebab mmg dh babai perasaan ke dia pon.

sungguh bukan kemahuan fikiran.

bila novel aku mencari joe dough nk habis ni? bertahun dah ni! happy ending mana, happy ending? haha. inshaLlah. soon. doakan ler. bulan ramadhan bulan mulia. hiks.




2 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

salam ramadhan lis,
alhamdulillah good to hear from you..akak nak sangat dengar hepi ending nie..doa sgt hepi ending tuk lis..inshaallah..all the best..
perasaan blom kawen tak penting..yg penting kelayakan sbg calon..inshaallah perasaan boleh tercipta bila dh jd milik kite yg sah..:)

||alis|| said...

salam kak ummu aidan-arissa
lama x dengar khabar akak. salam ramadhan. salam aidilfitri in advanve. hrp hidup akak 1 family bahagia hendaknya amin..

terima kasih atas doakan sy kak :)