Nuffnang

Tuesday, July 1, 2014

beza 12jam dan 7jam.

12 jam. boleh agak tepat2. sini 9pagi. sana 9 malam. boleh lagi borak. boleh lagi kita bangunkan subuh dia waktu kita dh nak habis kerja dan dia boleh tanya kita makan apa malam tu waktu dia tengah siap nak pergi kerja.

7jam? tak boleh nak agak langsung! titik. pfftfttt..!

dengan ini saya tabik spring pada siapa yang LDR lama2. rekod cemerlang pernah aku kenal dan alhamdulillah mereka selamat nikah ialah lepas 10thn LDR.. dan isteri berkorban pindah ke kg suami, nun beza 14jam dari malaysia. ken yu imajin dat?

sbb tu saya cakap, saya tabik ke deme2 ni.

6 comments:

UmmuAidan-Arissa said...

itulah beza 12 jam aku bangun ko tidur..aku tidur ko jaga..kalo kat sini 4 jam awal dr mesia..taklah terasa sangat..heeee
selamat berpuasa lis..errrmmm 12 jam ker bezanyaer..:)

Nastyna said...

yang penting dekat di kaki... eh hati!! hehehe itu la kami dulu lagu ni la jugak.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kalau dah sayang alis.. masa itu hanya pemisah.. takde beza sangat aku dulu beza 7 8 jam gak.. but ok je.. lagi pulak beza ngan kwn akak kat new zealand.. but still we manage juga.. ;)

||alis|| said...

kakak yg sedang menetap di fiji,

4jam boleh laa lagi kan. takde trasa benau.

12jam dh jadi sejarah. 7jam pon. tggu jela local time, kot. keh keh keh.

||alis|| said...

kakak yg sedang menetap di jerman,

dekat di kaki pon penting tau. eheh. masih jauh2 kah ngan enchek abe? ok, mmg tabik2 spring la. kak jj dan dik tiffa pekabo?

||alis|| said...

kakak yg penah duduk di UK,

yg 7jam tu londoner kak. dalam taaruf dh kenot carik titik sama. takpe. let it go. let it go.. katanya. mudah2 ada yg lebih baik tunggu. amin..

#bilawaktunya