Nuffnang

Wednesday, January 30, 2013

buat si bujang

usia makin menuju ke suatu angka lagi, lalu mana arah mahu ku tuju, selagi inai dijari belum menjadi penyeri, selagi itu tiada erti merah di kuku.. bosan berfikir tentang jodoh, doaku masih belum diterima, aku cuma mampu gelak bodoh, bila ditanya "apakah sudah mula bercinta?".. pengalaman lalu aku kutip, biarlah pahit, tetap punya manis, biar kenangan mejadi teritip, tinggalkan bekas lalu aku menangis.. jangan ditanya kenapa aku masih sendiri, ada masa aku juga ketawa bersuka ria, tiada guna simpan dalam hati, kalau di dalam kau merasa terseksa.. bujang punya banyak cara.. bujang juga kaya masa.. bujang pandai selesai teka.. bujang tahu jalannya dimana.. bujang mudah selesaikan ibadah.. -------> alis :)

2 comments:

IndaMarya said...

alis, org bujang memang banyak masa, so penuhkan dada dgn ilmu rumahtnga, ilmu jdi isteri yg baik, ilmu jdi ibu yg baik.nanti bila smpai jodoh alis dah sempurna sbagai wanita, tinggal melayarinya saja.jdoh will come tnpa kita duga.just wait..have a nice day dear.

||alis|| said...

thanks aunty! :)))

nice day ahead to you too ya :)