Nuffnang

Wednesday, July 18, 2012

Dia bukan fahri yang saya tunggu agaknya.

Ujian pertama telah berlalu. Sy fikir mungkin lepas ini laluan dlm pencarian makin mengecil. Siapa2 akan berfikir 2-3 kali jika status gadis itu "pernah bertunang, tapi putus" Saya tetap menjadi seorang yg mahu berlapang dada menghadapi ujian2 Nya. (tipulah saya kuat sangat.. Saya bahagia bertemu dengan para peniup sema ngat dan punya lebih dari 4 bahu mintak disandarin ;) Ujian kedua bermula. Cuma yang ini saya mahu ringkaskan sahaja.."tiada jodoh" itu ayat terbaik buat kami. Tidak bertunang. Cuma hampir. Kerana sy takut pd pndngan org bila melihat gadis yang pernah putus tunang 2x. Sedar. Ada yg tabah berlebihan dari sy. Ramai. Sy tahu itu. Cuma untuk sy..kalau diberi..sy tak cukup tabah seperti mereka. Fahri sy harus kenal kiblatnya. Itu minta sy andai datang permintaan untuk dijodohkan lagi... Anda mahu tahu.. Kerana itu saja..saya menolak. Dan kerana menolak..saya dikata dgn pelbagai kata. Itulah akhir ujian kedua sy :) (kenapa saya menolak?..bersambung...)

No comments: