Nuffnang

Monday, March 5, 2012

siapa yang tak mahu..

siapa yang tak mahu kawen?
jangan laa undang soalan yang bukan2 pada yang masih bujang.
macam saya nih, ehem.
kalau suami tuh mudah saya cari di tesco, saya antara org pertama yg beratur, konon. ehem lagi.

bila tengok org kawen,
hati mesti bertanya 'bila agaknya masaku? akan tiba, tapi tak tahu bila'

bila tgk barang2 hantaran org,
kepala dah siap2 dah, nanti time aku, nak kaler itu, nak bunga ini, nak sangkut rerama kat situ, nak gam lapik pink kat sana.

bila tgk suami sapa2 pon yang baik, hati mesti berdoa 'semoga jumpa calon suami seperti dia, ok, tak dapat 90%, 40% pon jadik la'

bila tgk org pegang baby,
hati meronta, tak banyak, pasti sikit, nak melayar imaginasi 'kalau time aku ada baby nanti, akan kekok ke aku bila mandakapnya kelak..'

kalau takde yang nak ngaku, biar saya ngaku, saya masih menyimpan angan2 untuk bersuami, membina keluarga dan menjadi ibu.

5 comments:

AinNur Haris said...

saya gembira kerana awak masih menyimpan angan2 itu..sekurang2nya saya tahu awak masih belum brputus asa... :-)

teruskn menyimpan angan...

blog-tips-kurus said...

Insya Allah, dah tak lame dah tu.. :-)

||alis|| said...

ain
tak pernah putus asa walau ada kala lelah itu tetap ada :)

blog-tips-kurus
amin2.. tq :)

prima donna said...

merasa perasaan yang sama.
tapi dah kahwin lagi byk tanggugjawab.
be prepared.

||alis|| said...

sleeptalker
hehe... dah tanggung, nak jawab plak kan, payah gak tuh :), thanks.