Nuffnang

Thursday, December 8, 2011

jarak usia

terpanggil untuk membuat satu n3 tentang jarak usia lepas paagi tadi mendengar topik yg sama di sinar.fm.

ayah dan ibu berbeza usia 20thn. ayah lebih berusia. kini lebih nampak lebihnya usia ayah :)

mak teh dan suaminya beza usia 18thn. mak tehku lebih berusia. kini lebih nampak lebihnya usia dia berbanding pak teh :)

kedua-duanya bahagia, hingga kini masih bersama.

adik iparku tua setahun dariku. ok, yg nih mmg la tak nampak apa sangat kan.. hehe..

tapi, pokoknya, aku tetap tak nampak apa sangat nya tentang beza usia nih.

cuma untuk mereka yg kawen lewat usia nih, nnti hantar anak tadika, org ingat hantar cucu :D

5 comments:

kueh bakar said...

orng ingat hantar adik, rupanya hantar bini...ngeee..

||alis|| said...

:)

gitulah, dudlu2 bila ayah jalan ngan ibu sume terkejut :D

pastu bila alis kuar jalan2 ngan ibu, salu ingt 'adik bongsu' ibu :P

ber_u_wang said...

beza usia bukan lah penghalang untuk hidup bahagia, yang penting rasa hormat pada suami, dan sanggup hidup dalam susah dan senang.

||alis|| said...

uncle: ha'ah..itu sudah semestinya :)

Cik Sibuk said...

Kalau dapat somi yg jauh lagi berusia..nnti dia nak kendong anak pun sakit pinggang..
Tapi bukan ckp org dah berusia takleh ada anak kecik..
Kengkadang lagi bagus kalau parents yg lagi matured, tahap kesabaran dorang ni lebih dari org muda..