Nuffnang

Friday, November 18, 2011

bila hati berbisik, dan jari mula hendak bertinta..

menoleh ke awal awal nukilan
terdetik kini apa akan jadi pada akhiran
harap ini cuma satu kitaran,
bukan terpatri sebuah hujung simpulan.

idea, idea, dimanakah anda?
saya tetap akan cari walau dimana kamu berada.
walau ke mana, saya tahu perginya kamu tidak jauh melata.
sebab sedikit sebanyak kerna kamu, madah saya kini sudah berbeza.

mungkin sedikit punca kerana saya kini bukan dalam gundah
tapi bukan juga saya kini dalam bahagia
percaya atau tidak saya perlu emosi jika mahu bermain seloka
kala itu, semuanya akan datang berlumba, mencurah curah..

4 comments:

Beruwang said...

alhamdulliah.

||alis|| said...

uncle
:) :)

friday said...

Jalan cerita belum lengkap dan masih ade isi penting di depan tu. Enjoy and appreciate every bit of it. Keep posting.

I was your silent reader. With this comment i'm no more silent :)

||alis|| said...

friday
owhhh... kalau yu gegel nak hugs2 buleh ^__^ thanks dear! kadang idea lost. writer's block gitu.