Nuffnang

Monday, July 4, 2011

selepas 27may...

kata keluarga; kakak kena redha.
jawab ku; baik.

kata kawan2; kau kena keluar dari mana ko berada sekarang.
jawabku, jom.

maka, dengan izin keluarga, ku berlibur dengan kawan2. tak jauh mana, sekadar menghibur hati membetulkan simpul urat yg terbelit....



masih di melaka, taman seribu bunga.



masih di melaka, casa del rio, bertemu kaunselor hatiku ;)





libur bersama kakak sefamily. ohio.

dah, jangan percaya, sekarang bulan apa ko nak salji plak.

i-city, shah alam, sudah.

.

*puas carik pic tgk gerhana bulan kat masjid negara kelmarin tapi tak jumpa. dah jumpa nnt ai letak sini eh.

7 comments:

Ms.Lilies said...

ni apa tayang2 kaki ni...
tayang makananla lis


hahahahaha
dasar nak mencekik je aku ni kan

||alis|| said...

hehehee... jejak bertapak kekdah konsep seni pic ku kali nih.. kahkahkah!


makan? kena bukak balik blog makan kah? huhu.. ;P

Anonymous said...

alis, seni yang indah....along rasa nak tunjuk kaki yg chomel n kasut yg bbharu itu..aperkahh.....

||alis|| said...

haha... along buat then tepek kat fb ok? alis komen nnti, ahaks~!

armouris said...

lagi info tentang urat simpul di SIHAT SELALU - Punca Urat Simpul

kueh bakar said...

ha ah.sangat berseni! he he he

||alis|| said...

kueh: heheheee... blom boleh cipta fenomena kat FB lagi gaya gini~