Nuffnang

Thursday, April 14, 2011

tak lama mana pon. dan aku tak terkejut mana pon.




  • yep.

  • kamu n dia dah berbaik, dah saling add meng'add each other. so sweet..

  • dulu kata kamu, "biar dia perempuan terakhir dlm dunia nih, saya tak kan berbaik dengan dia balik"

  • masa. antara yang menjadi sumpahan Tuhan. maka siapa kita nak menidakkanya. apatah lagi saya yg hina.

  • dia pernah menjadi sebahagian dari kamu selama 5 tahun. dia boleh sabar dengan kamu, kamu boleh sabar dengan dia.

  • mungkin dia ada kurang dia, mungkin kamu ada lebih kamu.

  • terima dia dengan terbuka, walau saya tak kenali dia, tapi saya tahu, dia wanita yg baik.

  • selamat berbahagia saya ucapkan pada kamu dan dia, wanita yg sempurnakan kamu itu.

2 comments:

AinNur Haris said...

cik alis..
are u okey...? just checking...

sedikit terusik membaca entrie ni..ntah.. (-.-)

||alis|| said...

cahayamata aka ain:
ok, cuma mode adalah sedikit teruit. biasalah.. tempat jatuh lagi dikenang ;)