Nuffnang

Tuesday, February 22, 2011

contoh ayat memikat, haha!

1) Jika kecantikan itu adalah waktu, kamu adalah keabadian.

2) Boleh tunjukkan saya jalan? Jalan ke hati kamu.

3) Kamu tidak sepatutnya bersolek. Ia melindungi kesempurnaan yang ada pada wajah kamu.

4) Tiada perkataan di dalam kamus yang dapat menterjemahkan kejelitaan kamu,

5) Ada sesuatu yang tidak kena pada telefon bimbit saya. Ia tidak menyimpan nombor telefon kamu.

6) Saya kehilangan nombor telefon saya. Boleh beri nombor telefon anda?

7) Tentu ada masalah dengan mata saya kerana ia tidak boleh berhenti daripada melihat kamu.

8) Jika kamu adalah air mata, saya tidak akan menangis walau sekalipun kerana tidak mahu kehilangan kamu.

9) Oh tidak...gigi saya sakit. Kerana kamu terlalu manis...

10) Kamu seperti magnet kerana saya tertarik merapati diri kamu.

5 comments:

Anonymous said...

suka no 6 n 9...hehehehe...lawak lorrhhh...
from : along

||alis|| said...

kan.. ayat memikat tak hengat.

tapi sebagai gadis biasa, ku tak penah dapat ayat2 gitu ;P

gadisBunga said...

penah dapat ayat ni:

'saya rasa macam jatuh dalam perigi bila tgk awak'

hindustan tak hengat!!

Anonymous said...

alis, along pun xpernah dpt...hahahahaa.....

GB : sungguh hidustani la kamu....

gadisBunga said...

anon: nak buat cemana. yg cakap tu pun keturunan belah sana jugak. mmg budaya depa kot cakap ayat bunga2 ni, hahaha!!!