Nuffnang

Friday, June 18, 2010

janji tuhan tuh dah pasti.

dulu down giler.

sekarang happy dan semangat.



janji tuhan nih kejap jer DIA tunaikan, kan?


alhamdulillah. aku kini dah makin bizi. niaga makan. bukan besar2, kecik2 jer. yg datang pon student2 skill centre nih.

bz buat aku happy. cun la tuh.

asri.


dia ada sms. aku dah balas. yer la camne pon dunia nih terlalu singkat untuk sebuah kebencian yang lama. aku cuba maafkan dia. cuba keras nih. sebab nak lupakan dia pon makan berbulan.

lani dah makin ok. aku tak simpan dan tak ingat pon no hp dia. yg aku ingat belakang jer, 1181. yg depan sungguh lupa.


takpe laa.. janji tuhan kan cepat DIA tunaikan.

moga2 lepas nih dia bagi aku seseorang plak. mana tahu, dalam kebizian aku nih, ada mata yang pandang aku.

kakakaka!

verangan mmg indah. itu dah pasti :P



.

2 comments:

ber_u_wang said...

alhamdulliah

||alis|| said...

alis pon doakan pakcik semoga temui bahagia macam alis.walau apa jalan sekali pon.

:)

amin.