Nuffnang

Wednesday, February 24, 2010

hari pertama

jujur, aku tak mampu
tipu, aku tak rindu

tapi demi sesuatu yang pasti
aku harus pergi dari sini

penat laa aku
tunggu kau tak lalu lalu
sampai bila nak tunggu?
jawapannya bukan pada aku..

8 comments:

ber_u_wang said...

menanti sambil berdoa semoga dia lalu...allah maha mengetahui

||alis|| said...

ber_uwang: kalau dia tak lalu.. kamu jer laa yg lalu, boleh? :). keje tak banyak+boss takde=jenaka petang~

alang said...

hehe. Penantian tu satu penyeksaan. Hanya yg mengalami yg mengetahui. ;)

||alis|| said...

alang: tapi rasa2 12 tahun tuh lama kan, lang? (motip soal cam abang-adik? hehehe~)

alang said...

Ala akak, byk lagi org yg lalu.Akak je yg tak pandang or myb buat tak nampak. hehe. Nway duduk shah alam seksyen 7. ;)

||alis|| said...

alang: fuhfuhfuh.. tetibe terasa paneh plak, haha! "tak pandang/myb buat tak nampak?" betol la tuh, pasal dok tunggu dia laa akak buat camtuh, wuwuwuwu~

lorr jauh. tapi my sis dok u12 :)

lieza said...

jangan menunggu..nanti alis akan kecewa mcm mana akak kecewa..perit alis..

||alis|| said...

siskhai: tukar nick kak? saya dalam proses laa nak terima hakikat la nih kak.. better late than never, kan? lama dah tunggu. dia masih macam tuh. capek gue :D