Nuffnang

Thursday, February 11, 2010

14 hari bulan dan penentuan aku-ASRI

yer,
14 hb feb nih adik perempuan aku bertunang.

yer jugak,
14 hb feb nih ulang tahun perkahwinan ayah dan ibu yg ke -29 :)

hmmm yer...
balik nih aku berkira2 nak buat perhitungan sama itu ASRI...

aku akan bagitau yang:

a) aku dah jumpa FAHRI aku (walau tipu sungguh bunyik nyer.. eh tipu, dosa kan.)

b) terus terjah tanya ASRI "awak nih citer dia macam mana? nak serius ke tak ngan saya?" (eh main ugut2 plakkk.. lempang nak?)

c) maintain bujang. (ishh.. tak bleh. takut. reff: INI)

d) cadangan?


.

2 comments:

CAHAYA MATA said...

usyhh.. nekad sngt tu.. sabar skit lagi bolehn kot..emmm..?

"..tak mudah mencari org yg mampu sayangkan kita.. lagi susah mencari org yg betul2 kita sayang dan dambakan seumur waktu.."

p/s : err..SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN uncle dan auntie.. hehehe.. :)

||alis|| said...

ain: hehehe.. nekad lite2 takpe kot ain, ini mamat mmg salu kena terjah.. sejak tau saya nak balik melaka, dlm mggu nih hari2 laaa dok tanya saya via sms/FB "bila awak nak balik? bila awak nak balik??"

jawab doploh kali pon tetap laa dia akan tanya, takut benar org taknak jumpa dia. eh?

haa kan.. saya nih kena jauh2 baru ada org nak rindu..



ops!

"..tak mudah mencari org yg mampu sayangkan kita.. lagi susah mencari org yg betul2 kita sayang dan dambakan seumur waktu.." (clap1000x, me suka ayat nih, me suka!)

thanks for the wish ain. harap mereka kekal hingga hujung nyawa, amin!