Nuffnang

Wednesday, March 4, 2009

kehadapan kak ungku nor..kakpiah, dan azmie...

kepada kak ungku nor yg baik hati (pembuat puding karamel yg hebat di alam semesta)..kepada kakpiah yg gile melawak meow2 (merangkap ibu 2anak, bukan anak dara, kata beliau bukan kata saya).. dan.. er....kepada adik azmie yg teramat terror dlm IT nih (hai dik.. nama ko sebijik sepupu polis akak baru kawen 3mggu lepas.. pertanyaan: camne ko boleh sesat ke belog yg biasa-biasa jer nih??)

kesudian kalian menjadi follower belog saya AMAT2 saya hargai...amat.. sampai terkejut saya dibuatnya.nyaris-nyaris nak buat kenduri kesyukuran...3dulang beriani gam (baca: beriani tanam/beriani 3lapis yg mana berkenan di hati anda..)

tetapi, ada tapi nya...kalu anda follow belog nih..anda tak dapat jumpa apa yg menarik..yg ada...n3 yg akan wujud 2kali sebulan..atau sekali dlm 2 bulan..mana-mana yg sesuai laa...

saya nih belog simple2 jer.takde editting2 segala...ringkas laa..org melayu kata "simple"..belog saya yg happening dan fening kat lagi satu tempat;

http://alismysara.blogspot.com/

kakpiah kata ade prob nak follow belog tuh; tapi saya tak tahu apa prob nyer..nnt saya tgk apa yg patot..oh yer; saya nih buta IT :)

kalau nak follow kat alis2 nih.. boleh..takde apa masalah...sila2..tima kaseh daun keladi :)

tapi maybe saya akan tukar alis2 kepada nama yg hurufnya berada bawah dari P, maybe saya akan guna Q R S T U V W X Y Z.. mana-mana satu la idaman kalbu...

salam siaran; kembali ke seri pentas.

alis si jarak kosta merah.aka. peminjam rusuk seorang 'fahri'

No comments: