Nuffnang

Friday, January 2, 2009

diary ku...


Takde apa yg dibuat. Malam tadi tidur 11.30pm, tak sempat la nak dengar dentam dentum bunga api. Penat. Sebab semalam jalan pi nilai 3 tak hilang lagi. Tapi bangun pagi jer…. Makkkkkk!!!!!!

Turun katil jer, Miss McPhee keluar tanpa sign! Meluncur ke bawah… aku tergamam! Belum pernah aku kena cam nih… aku berdiri jer static. Pandang ke bawah, ehh… macam aku nih keguguran plak.. turun banyak. Aku terdiam untuk 2minit berikutnyer~ padan plak dengan baju bat kuning-hitam, aku static lagi. Aku pandang adik kat atas katil, tgh tidur, tapi aku terpaksa panggil dia ambilkan tuala lembab.. kesian dia, dalam keadaan miung2 tuh, dia turun gak katil, ambek apa yg aku mintak… tq adik!

Pas mandi, Breakfast, aku amek milo+susu+oat. Makan roti full grain and butter. Karipap 3biji. Lunch tak makan. Minum petang teh O takde gula 1gelas, ade gula suku gelas. Telan buah melaka 2biji, karipap 2. Malam pon tak. 11pm perut pedih tapi tak layankan sangat.

Tgk tv, gadis melayu (aku rase aisyah bleh menang, jia you2!!! Hidup org melaka!!!), tetibe angah call. Seronok la tuh hanimun langkawi… hehehe.. kelakau betol, kawen dah 6 bulan baru dapat pi hanimun, dan2 terus pakai inai balik plak tuh, kunun2 baru kawen laa tuh, alahai, hahahaha!!! Then terus tidur. Lagipon Miss McPhee datang. Layan dia jer laa..




No comments: